Portfolio

torsdag, april 10, 2014

Inspo för hallen

Jag håller på och bli förkyld igen. Så istället för att städa (som jag egentligen borde göra) sitter jag och söker inspo på pinterest. Med en stor kopp té. Bara chokladen som fattas. 
Jag funderar ju på lägenheten ganska mycket och nu senast har vi funderat på hur vi ska inreda vår lilla hall/farstu/fåstu. Det är bara en vägg vi kan jobba med egentligen och där skulle jag vilja ha ett skåp + bänk att sitta på + förvaring för skor. En stol skulle också funka...har en goding till stol hemma på Nabba som jag ska få när vi flyttar. Den är så fin!
Jag vill så veta hur det ser ut där nu! När vi var där höll de på att renovera båda badrummen (ja, vi har 2 badrum, lol) och satte in laminat i hela lägenheten så det var svårt att få en bra överblick. Bilderna jag har fått av hyresvärden är dessutom....väldigt dåliga. Hoppas att det blir snyggt bara. Jag skulle väldigt gärna måla alla väggar vita, för tillfället är det bara vardagsrummet som har vita väggar. Sovrummet har ljusblåa, köket beiga och hallen har en väldigt ful, lila tapet. Så jag håller tummarna!

Men här kommer inspirationen!
Följ min "entry" board på -> pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar