Portfolio

fredag, maj 23, 2014

I´m awesome!


Dagens jobb.


Det är kul att höra att man har utvecklats och när man själv ser det är det ännu roligare!
Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mina "sidor" hittills. Jag har blivit bättre på att fota (det är ju så mycket roligare med en ordentlig kamera!) och det här med layout är också riktigt kul. 
Det kanske säger något att jag sitter i skolan ännu, fast vi slutade för mer än 1 timme sedan och jag är den sista kvar. Det har inte hänt....någon gång? Jo, en gång har jag varit den sista kvar. 
Men ändå, att jag vill göra det frivilligt är ju bra.
Kan inte vänta tills jag får den färdiga fotoboken i mina händer! Den kommer vara så snygg!
.....och jag kommer ju att ha den på soffbordet så att alla som kommer hem till oss ska titta i den! 
Muhahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar