Portfolio

lördag, maj 17, 2014

Vernissage


Igår öppnade vi vår utställning:  "Ädla Uttryck - Aito Vaikutelma" på Rådmansgatan i Helsingfors.
Det var helt proppfullt med folk! Alla rymdes inte ens in till att börja med men som tur var det fint väder så de kunde stå ute. Det var lite tråkigt att jag inte hade någon bekant där förutom Ronnie men ni får se på bilderna istället. Utställningen pågår till 25 maj. 
Utställningen är ett interaktivt event, där vi vill få besökarna att fundera över varför de själva bär smycken och hur de uppfattar våra smycken. På hyllan, under varje biografi, finns det ett häfte som besökarna får skriva sina intryck/hälsningar i. Efter vernissagen kollade jag mitt häfte och det fanns flera sidor med hälsningar! Superroligt att få feedback på sitt arbete! Roligt att höra hur andra uppfattar mitt smycke :)
Vi bjöd på skumppa och lite smått och gott, som vid fototillfället inte ännu hade plockats fram. 
Våra inbjudningskort tycker jag är så fina.
Fullt med folk! Camis halsband "Betula Pendula" och Gustafs tröjsmycken "Bagge". 
Tyvärr har jag inte bilder på allas smycken, ni måste gå och se utställningen :) 
Utställningen finns på Galleri E. Pinomaa på Rådmansgatan 2b, och pågår till den 25 maj.
Nu vet ni vad ni ska göra imorgon! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar