Portfolio

tisdag, juli 08, 2014

LATELY

I´m still here...
Tänkte visa i bilder vad jag har gjort de senaste dagarna.
Älskar den här bilden! Jag gillar inte rosa annars men här är det fint!
I fredags blev det första utgången i Jakobstad sen vi flyttade hit! Skitrolig kväll med en gammal kompis, träffade också på lite bekanta under kvällen. Det är nog en liten stad det här måst jag konstatera.
I söndags chillade jag och Ronnie på stranden då det var så fint väder. Simmade gjorde vi dock inte.
Ljusa sommarnätter och fågelkvitter, mina rutiner är helt åt helvete.
Lyckans dag att få besök av syster och Emilia! Vi drog till gamla hamn där vi hade picknick och satt och pratade. Borde göra sånt oftare. Hade köttbullar, prinskorvar, potatissallad och vindruvor med. 
Det är såna saker som får en att glömma alla bekymmer och bara njuta för stunden.
Mmmm, en riktigt bra dag har jag haft. Imorgon blir det plättkalas hemma hos mina föräldrar och min bror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar