Portfolio

torsdag, september 25, 2014

24

Igår var det det 24:e september men förutom det var det också min 24:e födelsedag på den här planeten!
Jag hade ett litet kalas här på kvällen med den närmsta familjen. Jag hade (som vanligt) stora planer på att jag skulle få galleriväggen klar till kalaset + ha värsta höstdekorationer överallt. Haha......nåjaa. Jag fick upp hälften av tavlorna (stenvägg = tar lång tid) och några höstdekorationer hann jag pyssla ihop. 
Duken är egentligen en gardin som jag tyckte passade temat bra. 
Anyways, det var roligt att kunna fira med min familj då jag inte har gjort det på flera år då jag har bott så långt borta från dem. Kvällen avslutades på Black Sheep med Ronnies klasskompisar, som jag träffade första gången. Alla var jättetrevliga och jag som är väldigt blyg och ofta känner mig väldigt osäker bland nya människor försökte faktiskt mitt yttersta att vara social....haha. Borde våga göra det oftare för det är tydligen mycket trevligare då. Heh. Jag kan vara ganska awkward och inte veta vad fan man ska prata om i sociala sammanhang ibland. Trevlig tjej va! But i´m trying.
Kort och gott var det kanske min bästa födelsedag ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar