Portfolio

måndag, september 01, 2014

Back to the nature

Ett knappt dygn spenderade vi på villan men den lilla tiden räckte bra för att varva ner.
Även om vi inte bor i någon storstad är det himla skönt att komma helt bort från stan och teknologin!
Man umgås på ett helt annat sätt och natur och hav ger mig alltid sån glädje och energi.
 I år var det kallare än samma tid ifjol, då satt jag ute på kvällen under en filt och läste men nu skulle jag kunnat ha mössa, vantar och vinterskor på. Men jag var glad ändå!
 Lyktor/Min älskling/kl 7 söndag morgon
Den mest normala av alla de "selfien" vi tog. 
Jag vet inte riktigt hur det hände men på söndag morgon kl 7 var jag pigg och bestämde mig för att gå ut i bara pyjamas och försökte fota dimman och solen som steg över trädtopparna. Det var fint, lite kallt bara.
Alla andra sov, det var bara jag, havet och svanarna som jag nästan fick på bild. 
Ser ni svanen? 

3 kommentarer:

  1. oj va fiin bildre!!!! vaalt så glad tå ja så er selfie, ni e no fö gullu :D he e no amazing toko energi man får åv naturen, väldit sällan na roko vibba vi haavi/i skoji. e väl täför ja lär fastn tij ner i skärgårdn... :D kram på er!

    h. Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D Jaa, ja vill bygg husi vi vattni å nära skooji! *drömmen* :D

      Radera
  2. oh yes, it's the dream!! :D //Anna

    SvaraRadera