Portfolio

fredag, september 19, 2014

INSPO

Jag nämnde att jag håller på med en gallerivägg. Jag har länge velat ha en sån men min pojkvän gillar inte riktigt samma saker som jag. Nu är det dock dags att skita i vad han tycker och förverkliga mig själv, muhahaha. (Ibland önskar jag att han brydde sig mindre om inredning så att jag kunde göra vad jag ville men han måste ju också få säga sin åsikt). Jag vill ha en inspirerande gallerivägg i köket, blandat med egna foton, egna "konstverk", loppisfynd, skisser etc. Köket är så HIMLA tråkigt som det är nu, jag måste få in mer personlighet och något intressant. Igår har jag stått och sprayat tavelramar i svart, guld och koppar och det blir så sjukt snyggt! Jag hade några ramar hemma men gick en loppisrunda och hittade flera stycken väldigt billigt. Köpte också en fin ljusstake (R tycker den är skitful -_- ) för bara 70cent som jag sprayade kopparfärgad. Den får ni se imorgon! Nu blir det pysslande framför tv:n. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar