Portfolio

lördag, oktober 25, 2014

Feberyrar

Hej bloggen!
Sitter här och försöker få min syster att köpa massa godsaker till mig och köra hit med det. Går inte så bra....jag har feber för andra dagen nu och det SUGER. Ronnie hade feber hela förra veckan och nu är det tydligen min tur. Jag som trodde jag skulle slippa det! Ronnie är hela dagen ut i skogen nånstans på airsoft. 
Kan inte någon komma hit och laga mat åt mig, tvätta kläder, städa och mata mig med choko? Jag vet inte hur sent R kommer hem och jag tänker inte gå fuckin 2 km till butiken med feber. 
Ok, ska försöka vara mindre gnällig och slänga i mig några tekoppar till och kanske se på tv?
För att ni är säkert jättenyfikna på vad som hänt i mitt liv sen i måndags tänker jag uppdatera er med det.
Enjoy......?

1. I måndags flängde jag runt på stan och ordnade en massa saker med företaget som jag har skjutit upp för länge. Bland annat tog jag några försäkringar, fick äntligen skickat iväg utbetalning av startpeng-blanketten som det har varit sån jävla strul med....och denna blankett ska jag fylla i varje månad. -_-

2. Jag & Ronnie bestämde oss för att ordna en halloween fest nästa fredag! Sen dess har jag gjort en ny mapp på Pinterest, "Halloween" och pinnat som en galning. Jag och fester = kan lätt bli lite överdrivet för jag går all in och vill att det ska vara massa dekorationer och ett tema etc. Men jag tycker det är roligt så why not! 

3. På onsdag var jag med mina kusiner + 2 kidz på öppet hus på Optima! Det var intressant, jag träffade en lärare där som jag hade när snickarlinjen fortfarande fanns i Terjärv (där den ännu BORDE vara!!!!) och så drack vi en skitbillig *fika* där. 2€ för kaffe/te + bulle!?

4. Jag funderar på att vara Sally på Halloween, ni vet hon från Nightmare before christmas? Det kunde vara kul.....och kanske Ronnie kunde vara Jack Skellington? Hm.....

5. Har börjat se gamla avsnitt av Modern Family på nytt....den enda serien efter Friends som faktiskt får mig att skratta HÖGT på riktigt. Ni har väl inte missat att säsong 6 har börjat? Jag brukar se den härifrån:

Halloween inspiration!
Se mer på min Pinterest board:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar