Portfolio

fredag, oktober 17, 2014

"Slänger spagetti runt mig"

Hej, jag kom hem för några timmar sedan från Terjärv. Efter två bajs-dagar behövde jag komma bort och samla ny energi. Jag förvånas fortfarande över min klumpighet. Igår när jag kom hem från jobbet lyckades jag tappa min nya "Skin rescue oil" (som är det dyraste i hudvård jag någonsin haft men den är superbra!) som är i en glasflaska, i golvet. Tårarna bara sprutade och svärorden flödade. Ronnie kom springande och trodde jag hade brutit något. Jag var stressad för min syster skulle komma och hämta mig och jag skulle göra mat före hon kom och jag var en aningen stressad. Jag trodde nämligen att hon skulle komma i tid.....vet inte varför jag trodde det. ^^ Så jag började laga mat (läs: slängde spagetti i kastrullen) medan tårarna sprutade och jag grät ut all stress och allt annat skit jag har känt de senaste veckorna. Till sist började jag bara skratta för det var så jävla dramatiskt, där jag stod och slängde spagetti runt mig som att världen hade gått under för en liten glasflaska! Men efteråt kändes det mycket bättre så jag rekommenderar er att gråta om ni mår dåligt!
Pyttelite olja kunde jag rädda, så jag klarar mig nog ett par dagar före jag får gå och köpa en ny flaska.



Det jag egentligen skulle blogga om var min dag i Terjärv och Perho med min syster och mina kusiner.
Jag har en hel del bilder att gå igenom så jag får återkomma, men här är några!
Marja-Leena // Daniela, Annika & Vincent på promenad.
 Annika // Jag 
Det var så kallt idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar