Portfolio

måndag, oktober 13, 2014

TWD & skräck för blod

Ikväll börjar The Walking Dead igen!

Efter en lång och iskall dusch (har nya hudvårdsprodukter för mina eksem och det blir först värre ett par dagar före det blir bättre, så det är lite jobbigt just nu) är jag redo att mysa i soffan med min älskling och se på premiären av Walking Dead! Spännande för en har ju hört om att det första avsnittet har väldigt otäcka och brutala scener. Överlag gillar jag inte skräckfilmer och klarar inte av att se på t.ex serier där de opereras och visas bilder på blod och inälvor. Men jag har blivit ganska härdad av den här serien. En gång var jag faktiskt halvvägs till toaletten för att spy. På riktigt. Det var andra avsnittet, första säsongen, det var när de smetade människo-klet och delar på sig för att "the walkers" inte skulle märka dem när de smög förbi. 
Det avsnittet tycker jag har varit det värsta. Vilket avsnitt tycker ni har varit det äckligaste?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar