Portfolio

tisdag, november 11, 2014

En inspirerande dag

Idag har jag haft en bra dag! Inspirerande på jobbet, gjorde bland annat mitt första silverskeds-smycke!
Nu har jag tusen idéer om vilka citat jag ska göra och vad annat man kan göra med silverskedar. Jätteroligt när jag blir såhär inspirerad, älskar den känslan! Måste nog göra en loppisrunda imorgon och jaga fler skedar. Om du vill ha ditt eget sked-smycke med något citat/namn/whatever hör av dig endera här eller på min mail: rebeckadahlvik@gmail.com
Nu vet jag vad jag ska ge till julklapp åt mina nära och kära......det är ju billigt det här. :)

På eftermiddagen kom dessa tjejer och hämtade mig och jag spenderade kvällen hos Annikas där vi, förutom att bestämma datum för nästa bastusymposium också körde ett träningspass. (!?)
Imorgon är det onsdag och jag och Ronnie ska på date! Eftersom fredagen blev lite konstig ska vi gå och se Interstellar på bio imorgon. Måste passa på och gå in i veckan när åtminstone en av oss får studierabatt.
Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar