Portfolio

torsdag, november 13, 2014

NEW SHOES

Idag var jag på loppis, på jakt efter flera silverskedar. Tyvärr hittade jag inga skedar men istället kom jag hem med ett par skor, en tröja och en julklapp. Hela hösten har jag gått och drömt om fina höstskor med nitar på.....men jag har inte haft råd. Det är så mycket utgifter med firman så det gäller att prioritera, mat och hyra är liksom högst upp på listan. Dessutom har jag redan ett par varma vinterskor....men de är så klumpiga och passar sig bäst för när det är snö på marken. Blev alltså jätteglad när jag hittade de här skorna för FEM euro! Som nya, alla nitar kvar, krusorna i bra skick och i min storlek. Älska loppisar! 
Jag tycker annars att Jakobstad har ett SUPERBRA utbud på loppisar. I Ekenäs var det inte alls så här stort, här finns flera bra loppisar och alla håller på med det, jättekul! Tycker det är mycket bättre att försöka sälja något man inte längre behöver än att slänga och köpa nytt. Mera loppisar åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar