Portfolio

onsdag, november 05, 2014

November

November är här och snön ligger på marken. Jag har en board på pinterest som heter "Winter Wonderland" där jag har samlat bilder på natur, smycken, osv. som inspirerar mig. Främst är det tänkt att jag ska få inspiration till att göra "vintriga" smycken men det kanske blir lite tight till den här julen. Om inte annat, så är det otroligt vackra bilder att se på. Nu när det är så mörkt behöver i alla fall jag inspo så att jag orkar stiga upp på dagarna och promenera in till stan. Idag var det dock lite ljusare med all snö. Å andra sidan kände jag mig som Bambi så många gånger som jag var nära att falla! Hoppas det blir ännu kallare och kommer mera snö, jag tar hellre en smällkall vinter med mycket snö än någon slaskig vinter. Det ska bita i kinderna och näshåret ska frysa, som mina barndoms vintrar! 

Kolla gärna in mina boards på Pinterest;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar