Portfolio

söndag, november 23, 2014

Söndagsfunderingar

Veckan som gått var inte vidare produktiv på jobbfronten och själv har jag varit lite upp å ner. Ibland önskar jag att jag inte skulle ta åt mig när folk är assholes mot en utan någon orsak men det är lättare sagt än gjort. Istället förlorade jag en god natts sömn på grund av det. Jag har varit så stressad så min hud har varit ännu sämre (är det möjligt?) än vanligt och utslagen tycks bara sprida ut sig på allt konstigare ställen. Nu har jag fullt av eksem på halsen där jag aldrig har haft det förr!? Jag har också haft ett hjärtformat utslag på kinden den här veckan....haha. Kanske jag ska se något positivt i det? 

Nu tänker jag ta en kall dusch och efter det tänker jag lägga mig på spikmattan och lyssna på relax-musik och bara slappna av en halvtimme och sen förhoppningsvis sova bra hela natten. Plockade fram spikmattan igår efter en paus på ett halvår och gjorde ovannämnda procedur och det var superskönt! Lyssnade på fågelkvitter och regnskogs-ljud, det var väldigt avslappnande. Rekommenderar det om man är stressad!


Nästa vecka blir nog bättre! Jag har många roliga beställningsarbeten och så ser jag fram emot onsdagens fest med min kusin och så blir det ett helt veckoslut i Terjärv. Min mamma fyller 50 och hon ordnar en stor middagsbjudning, det ska bli en mysig lillajul!
Ha en bra vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar