Portfolio

tisdag, november 04, 2014

Tisdag

Hej och glad tisdag på er! Sitter i verkstan och tänkte visa er lite av vad jag gör här på dagarna. Guldarmandet är ett reparationsarbete och likaså örhängena. Ringen med pärlan är ett eget arbete, en prototyp. Förutom det har jag fått mina första beställningsarbeten och det är jättekul! Hittills är det bara massa pengar som lämnar mitt företagskonto och inga som kommer in så jag tar gärna emot allt jag får. Annat nytt som hänt är att igår blev Ronnie farbror och Ronnies bror och hans flickvän blev föräldrar till tvillingpojkar! Ser fram emot att träffa de små! Nu ska jag försöka jobba. Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag skulle vara intresserad av att beställa nån slags ring av dig, vill stöda ditt nystartade företag! Jag tillverkar själv smycken, inte på lika hög nivå som du men har också tjänat en hel del på det så jag kan tänka mig in i din situation! Hör gärna av dig på min epost eller facebook så kan vi komma fram till något! :) l-back@hotmail.com
    Hälsningar Lovisa Back

    SvaraRadera