Portfolio

fredag, december 19, 2014

Äntligen jullov!

Äntligen jullov!

Efter att ha tillverkat en sista minuten beställning på ett skedsmycke, städat verkstan, hämtat pizza med Ronnie och fått skjuts hem av snälla svärmor tar jag nu jullov! 
Idag sprang jag runt på stan och jagade julklappar....brukar vanligtvis inte vara såhär sent ute men lönen (startpengen alltså) kom först igår så det blev lite bråttom. Har bara 2 kvar som jag ska fixa imorgon och sen är jag klar....skönt! Pepparkaksdegen som jag gjorde igår får vänta tills imorgon, jag tror jag tänker spela lite Sims 3 nu........har haft en paus på typ 3 månader nu? Vanligtvis brukar jag spela flera gånger i veckan men av flera olika anledningar har jag inte bara spelat. Om någon timme kommer jag säkert minnas varför.......that lagging and waiting tho. Om jag hade råd skulle jag köpa en ny dator så jag skulle kunna spela Sims 4 även om jag tycker det är mycket negativt med det....aja. Kommer inte ens ihåg vad mina familjer heter. 

...och än en gång kom jag på villovägar med mina funderingar. Längtar tills julen! Ska bli så mysigt att tillbringa julen hemma med min familj, pusselbyggande, god mat, bastu, spel, se julfilmer.....äta choko :) 
Äääälskar julen!
Nabba, Terjärv.
I det här huset växte jag upp. Eller ja, vi flyttade hit när jag var typ 8? Det är en släktgård från 1800 talet. Min farmor föddes i det här huset. I det rummet vi har badrum och bastu nu, hehe. 
Så fina, frostiga färger i den här bilden. Look at the sky! Där nere är Heimsjön.
Sportande lillebror.
Hoppas att det är kallt och mycket snö på julafton! 
Vi har det så fint här i Jeppis nu, bara det inte smältar bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar