Portfolio

lördag, december 27, 2014

Julen 2014

Hej! Har ni haft en skön jul? Jag är tillbaka i Jakobstad, vi kom idag (fredag, skriver detta på natten nu) på eftermiddagen. Vi hann bara vara hemma ett par timmar före det var dags för att fara på 5-års kalas. 
Nu har jag dock hunnit njuta några timmar av att vara hemma och packat upp det mesta av julklapparna. 
Jag fick en printer så som jag önskade! Vi fick en ny dammsugare också vilket jag verkligen inte hade förväntat mig. Ett par biobiljetter fick vi också så kanske vi går och ser Hobbit i helgen. 
Här kommer en drös med bilder från vår jul i Terjärv!
 Syster, bror och en gran.
Julmaten var HIMMELSK. Mamma hade gjort lådorna själv i år och de var SÅ goda! 
På kvällen spelade vi olika spel och hade en ishockey-turnering. 
Den här killen vann hela turneringen och jag hamnade på sista plats. Buhu.
På juldagen sökte vi oss ut i den bitande kölden....
....och körde åtta kilometer i ett vackert vinterland...
...för att komma fram till farmor och farfars. 
Där Oliver hade så bråttom in att han inte kunde stå stilla några sekunder. 
Far och son.
Där spelade vi kinaschack. 
Jag vann båda gångerna. Ha!
 Den här bilden är så rolig. Exakt samma grimas på faster och farmor. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar