Portfolio

fredag, december 12, 2014

Klippa och klistra

Tack för alla kommentarer till förr-förra inlägget! Trodde inte riktigt att jag skulle få så mycket respons så tack, ni gjorde min dag :)

Idag har jag fått färdigt alla beställningar som skulle vara klara till julen och skickat iväg dem och det känns väldigt skönt. Det var meningen att jag skulle ha en lugn och skön hemmakväll men smyckesaskarna hann ju inte komma i tid till marknaden i morgon så jag har sprungit på stan och sökt efter små papperspåsar utan resultat. Istället sitter jag här och viker små kuvert själv, aningen stressad. Ska dessutom stiga upp tidigt imorgon så vet inte riktigt hur jag ska orka. Som tur får jag skjuts in till stan så behöver jag i varje fall inte bära allt flera kilometer.

Ska fortsätta klippa, vika och limma!
Ses imorgon vid After Eight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar