Portfolio

onsdag, december 17, 2014

Lite nervös


Idag ringde de från ÖT och frågade om jag ville vara med i en artikel som ska handla om unga företagare. 
Jag sade självklart ja och imorgon bitti ska de komma till min verkstad.....med fotograf. Usha, gillar inte att bli fotad. Kan de inte bara använda de här fina bilderna min pojkvän har tagit? Hehe. 
Nåja, lite nervös är jag nog....och orolig över att jag kommer klanta mig och säga något jätte fjantigt men i såfall får jag väl bjuda på det då. Önskar också att min verkstad hade ett kaffebord och inte bara 6 stolar uppradade mot väggen, så som de har stått hela hösten i väntan på ett bord. Min mamma ska komma och hälsa på mig i min verkstad imorgon, hon har inte varit där ännu....så kanske jag får lockat med henne på en loppisrunda och kanske, kanske det perfekta bordet hittas imorgon, man vet ju aldrig!
Ska slänga på mig mitt lycko-halsband så går nog allt bra. Jag tror jag till och med ska försöka göra något åt håret dagen till ära......Min syster pratade om att hon kanske också skulle hälsa på imorgon så det blir säkert en trevlig dag!
Foto av Ronnie Nylund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar