Portfolio

torsdag, december 04, 2014

Midnattsfunderingar

Ligger i sängen och ska just dyka in i en ny bok men ska bara berätta kort om min dag. Idag har jag jobbat ganska flitigt, bland annat ser ni tre ringar nedan som förut var skedar. De är alla till salu för 40€/st om någon är intresserad. Jag har också kollat ut genom fönstret, det är alltid liv och rörelse på Storgatan och jag älskar "People watching". Idag såg jag dessa gubbar stå uppe på taket och någon stor grej lyftes dit upp, det såg lite farligt ut.

På eftermiddagen var jag och Ronnie på caféet mittemot mitt jobb och konstaterade för andra gången att servicen inte är riktigt bra där. Imorgon ska jag prova Skorpan, har inte varit där förut.

Här hemma har jag mest tagit det lugnt, fått färdigt min kökshandduk + matchande disktrasa, funderat på lite företags-grejer...borde beställa ordentliga smyckeslådor! Speciellt då jag ska på marknad nästa vecka. Får se...

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Är det samma pris på skedringen om man har en egen sked? :)

    SvaraRadera
  2. Nej, då är det förstås billigare! Om du har egen sked är det 20€!

    SvaraRadera