Portfolio

onsdag, januari 28, 2015

Jag har börjat träna......igen.

Hej!
Orsaken till varför jag inte bloggade igår var att jag var så otroligt trött efter träningen. Jaaaa....ni läste rätt. 
Igår var jag på bodypump med Annika. Åh herre min tid! Sist jag tränade var för......typ ett halvår sen? 
Att plötsligt gå på ett sånt pass på 60min kändes som döden för mig och mina pinsamt svaga muskler. 
I ett skede var jag helt säker på att jag skulle behöva springa ut för att spy :) och i nästa sekund trodde jag att jag skulle svimma. Och jag har aldrig svimmat förut. (Jag vet, det är konstigt).

Men jag fixade det. Även om jag tog några pauser då och då för att hållas i liv (överdriver inte alls) så spydde jag inte eller svimmade. Det är jag stolt över! 
Imorgon är det tänkt att vi ska gå på body balance. DET är däremot något jag tycker mycket om!
Jag gick regelbundet på det när jag bodde i Ekenäs och jag blev mycket rörligare i kroppen. 
Det är så lugnt och harmoniskt, man blir helt avslappnad efter en stressig dag. Så det ser jag fram emot.

Idag har jag verkligen känt av gårdagens träning. Svårt att få på sig kläder och att överhuvudtaget röra på sig. Ni behöver inte vara oroliga över att det här kommer förvandlas till en träningsblogg.....för det kommer aldrig att hända. Men det skulle ju kanske vara bra att röra på sig lite ibland :) 
Så därför skriver jag om det här på bloggen, som en påminnelse till mig själv. 

Spänner mina (icke-existerande) muskler, "synd" att de inte rymdes med på bilden!
(Men mitt hårsvall ser riktigt fint ut på ena sidan, därav "måsta" jag sätta upp den, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar