Portfolio

söndag, januari 25, 2015

Min vecka

Söndag då igen. Även om jag var sjuk några dagar var den här veckan SÅ mycket bättre.
Mycket föll på plats. Även om jag vet att vintern är lång och det är länge kvar till våren så skymtar jag den. 
Dagarna är i varje fall längre. Jag måste nog ta tummen ur röva och börja jobba mera kreativt nu.
Mitt skissande har nog varit på paus tillräckligt länge nu. Mera skissning, mera läsande, mera musik, mera glädje, mer kreativiteeeet! Så ska min vecka bli.
Min vardag genom systemkameran och instagram. Har ännu inte heller någon gardinstång i sovrummet. Måste ta tag i det nästa vecka. 
En kväll var det dags att göra Panera´s broccoli cheddar soppa.
Så jäkla gott! Det är en av de sakerna jag tog med mig från mitt år i usa. Om ni vill ha receptet så säg till!
Igår kom min syster på besök efter sina musikalövningar och sen for vi till Sandsund och hälsa på vår kusin och hennes familj. Lilla Vincent har lärt sig att krypa!!! 
Idag har jag och Ronnie lagat god mat och så var vi på bio och såg Taken 3. Riktigt bra var den. Men har de höjt priserna sedan sist? 12€ per biljett och det var inte ens 3D? Vi älskar att gå på bio och gör det typ 1ggr/månad men ska det bli såhär dyrt får vi nog nöja oss med netflix. Buhu. 
Blir också jätteglad då någons telefon ringer mitt i filmen!? For real? Om jag skulle få bestämma så skulle ingen dricka eller mat (jag hatar popcorn) få komma in i biosalongen och allas telefoner borde vara avstängda. Sådetså. Kan man inte se en film utan att äta eller dricka något är det något allvarligt fel.


Let the haters come?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar