Portfolio

fredag, januari 02, 2015

Välkommen 2015!

Har haft fullt upp med att leva så bloggen har fått ta lite stryk. Sista delen av min årskrönika kommer i helgen. Jag avslutade ju året med att pryda Öt´s första sida, ganska roligt! 
En kort artikel om mig och mitt företag fanns på andra sidan och jag tänkte nu ta en kort presentation (igen) om vilka slags smycken jag gör om det finns nya läsare här. Jag är på jobb igen på måndag och ni är välkomna till min verkstad på Storgatan om ni har vägarna förbi!
Alla smycken nedan är tillverkade av mig.
Namn/citat smycken tillverkar jag efter dina önskemål i silver. 
Hänget längst upp till vänster är stjärntecknet Skytten och det är definitivt ett personligt och unikt smycke. 
Om du har silverskedar som du inte har användning för, kan jag göra om dem till smycken!
Det går riktigt bra att stämpla ett namn eller citat på skedsmyckena. Som t.ex. "choose happiness dear"
Jag gör också smycken av pärlor, både sötvatten och stenpärlor. 
Jag kan också träda om dina gamla pärlhalsband.
 Tack för ett bra år och hoppas att 2015 blir ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar