Portfolio

fredag, februari 13, 2015

36 pages of love

I ett par år har jag tänkt göra en fotobok men det har aldrig blivit av. I november firade vi vår 5 års dag men vi hade inte råd att göra något speciellt så dagen blev inte riktigt så som jag skulle ha önskat. Vi gav heller inga presenter åt varandra. För några veckor sedan tänkte jag att nu ska jag ta tag i det och göra en fotobok och ge den som alla hjärtans dag present åt Ronnie! 
Jag tror jag höll på 4-5 kvällar med boken och det var nog nära att Ronnie skulle ha sett vad jag höll på med några gånger. Vi har ju ingen dörr till sovrummet, här var jag har min dator och han sitter i vardagsrummet med sin så jag fick spetsa öronen och vara beredd att klicka fram en annan sida så fort som möjligt. Sen när boken kom var han ju förstås hemma och tog emot den och undrade vad jag hade beställt. Jag har världens sämsta pokerface och suger på att ljuga så jag sa nu något i stil med att han får se efter någon vecka......jag tror han har glömt hela grejen, haha! Jag blev så nöjd med fotoboken och skulle egentligen vilja visa honom den direkt men imorgon kan jag äntligen ge den! Han brukar inte läsa min blogg som tur....
 I boken kan man läsa om kvällen då vi träffades, om vår första "dejt" (som var fredagen den 13:e).
 Bilder från vår resa till Boston.
När vi förlovade oss....
....om flytten hit till Jakobstad och allt däremellan. 


Jag älskar boken! Det är så roligt att se allt vad som hänt under fem år i en tidslinje i form av en bok.
Jag ska absolut göra fler i framtiden, speciellt sen när vi får barn.............hoppas han gillar presenten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar