Portfolio

lördag, februari 07, 2015

Nya ljusstakar

Jag skrev i förra inlägget att jag köpte nya ljusstakar igår. Tidigare har jag bara haft två stycken som jag har ärvt så jag har faktiskt varit i behov av flera (måste ju skylla på något?) och igår fann jag dessa på ett loppis.
Alltså till och med på loppis är jag "gnido" (=snål), så jag gick några varv runt loppiset och frågade Ronnie vad han tyckte om dem före jag slog till. Jag är verkligen ingen spontanshoppare och det är ju bra....jag tycker annars att folk har helt sjuka överpriser på loppis. Det finns fortfarande folk som sätter en halv använd schampo flaska till försäljning för 4€.....!?
Nåja, dessa tre ljusstakar blev mina för en femma och det är tycker jag är ett helt ok pris. I love them!
Ronnie har målat frihetsgudinnan. 
Jag tycker att den turkosa färgen på tavlan är fin, skulle kanske kunna plocka in den färgen i soffkuddarna och gardiner till våren i vardagsrummet.... vad tror ni om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar