Portfolio

söndag, februari 08, 2015

Storm ute

Vet ni vad man borde göra oftare?
Sitta vid köksbordet tre på natten med tända ljus, lyssna på nattklassiskt och äta en god äggtoast som ens pojkvän tillrett åt en (och åt sig själv) - allt detta medan stormen rasar utanför. Älskar när det stormar! Nu känner jag mig så kreativ och skulle vilja gå loss med målarfärg på en stor duk eller tänk om jag vore en balettdansös och dansade graciöst fram genom en stor sal eller kanske jag skulle få en snilleblixt så jag kom vidare med min kollektion - men hey, nu gjorde jag det! Månen! La luna! Självklart. It ties everything together. Om en storm, vacker musik, tända ljus, god mat och en gnutta kärlek ger mig såhär mycket inspiration borde jag fan göra detta oftare. Inte en droppe alkohol. I swear.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar