Portfolio

tisdag, mars 10, 2015

Nystart!

Igår kväll var det dags att flytta min verksamhet hem. Guldsmedsbordet, stubben, alla verktyg, böcker, bordet som jag köpte för inte så länge sedan står nu på vinden så också valsen. Varje gång jag ska använda den får jag alltså fara upp på vinden i vårt förråd.....måste skaffa en pannlampa, haha. Som tur använder jag inte den så ofta. Bordet passade perfekt där jag hade tänkt det och det blev inte alls så trångt som jag hade trott. Jag har packat upp allt hela dagen idag (började nog redan igår kväll) och omorganiserat våra skåp för att få allt att rymmas. Allt fick sin plats och idag på eftermiddagen tände jag gasen och började jobba! Känns lite konstigt att sitta i köket men också väldigt skönt, jag är ju hemma och behöver inte oroa över att någon kan stappla in när som helst. Befriande och roligt! Och det har jag inte känt på länge så den här dagen var en ny början för mig. En ny, positivare arbetsmiljö!
Idag har jag gått igenom mina förråd och hittat en del smycken som har varit gömda som jag nu har putsat upp och fotat hela kvällen. Det är frågan om ett 20-tal smycken som kommer att komma till försäljning både här och på Rain Design´s facebook sida imorgon. Bland annat de unika örhängena ovan är till salu.
Pris på begäran.

2 kommentarer:

  1. Örhängena är jättefina! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Gjorde dem åt mig själv men jag har numera så känsliga öron så jag kan int använda örhängen överhuvudtaget :/ Suger, men kanske någon annan får glädje av dem! :)

      Radera