Portfolio

onsdag, mars 25, 2015

Sänkte priserna på hela sortimentet!

Hej på er! 
Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har haft en busy dag och fått en hel del gjort, bland annat fotat dessa smycken. Jag uppdaterade "till salu"-albumet på Rain Design´s facebooksida här! Här på bloggen visar jag bara en bråkdel av vad som finns på facebook. In och gilla Rain Design - du skulle göra mig superglad! :) 
Jag har också sänkt priser på alla smycken så nu gäller det att passa på! 

Alla mina smycken är självklart tillverkade i äkta, 925 silver. (även kallad sterling silver)








Dream och Brave armbanden kostar nu endast 35€/st.


Från vänster: silverring i storlek 18mm. 70€ 
Brave-armbandet kostar 35€ 
Svarta örhängen med bergskristall 16€























De sista ringarna jag har gjorda av silverskedar är dessa tre. Visst är de fina? Nu för endast 30€/st.



Kommentera eller mejla mig på rebecka.dahlvik@gmail.com om du vill köpa något smycke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar