Portfolio

fredag, maj 08, 2015

Mitt nya beroende - virkning

Tjenare och glad fredag på er! Jag har haft en härlig dag, den började med en timmes promenad följt av meditation på stranden följt av yoga á la dag 21 i #30daysofyoga. Men mer om yogan en annan gång.
VIRKNING. Kommer ni ihåg när jag skrev för någon månad sedan att jag hade börjat virka och att om jag sög på det skulle jag aldrig blogga om det?
Nå. Det visade sig att jag visst kunde lära mig det! Det krävdes bara tålamod. Så här är mina fantastiska virkade verk! Den här första gråa skapelsen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Efter att bara ha virkat i grått i två månader vill jag helst inte titta på den mera.
Därför köpte jag lite nya, fräscha färger igår och har lärt mig en ny typ av mormorsruta! Den här är ju såå mycket finare! På engelska heter den "sunburst" tror jag iallafall. Den här gången tänkte jag mixa och matcha hejvilt med dehär färgerna och kanske det en dag blir till något stort, som t.ex. en filt! Roligt är det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar