Portfolio

tisdag, juni 09, 2015

Routine

Routine är dagens tema/ord i fotoutmaningen. Efter en stunds funderande valde jag att fota mitt läsintresse. Jag försöker läsa någon timme varje dag och för tillfället har jag flera bra böcker på gång, så det är roligt!
Jag gick en loppisrunda idag, det var flera veckor sen sist och jag fyndade bland annat de här tre böckerna. Det är så skönt att gå på loppis in i veckan, på lördagar brukar det vara alltför mycket folk för att jag skall orka gå någon längre stund. + att gå på loppis ENSAM är guld! Då får man gå i lugn och ro utan att någon stressar på en. Hursomhelst, ett tips är att köpa din sommarläsning på loppisar! Man kan hitta helt nya böcker för bara någon euro. De här köpte jag alla från samma hylla, en euro styck. 
Det blir inte bättre än så! Sen kan man ju sälja eller ge dem vidare om man inte vill läsa dem flera gånger. Bokbytardagar är en superbra "uppfinning" tycker jag. Den här sommaren har jag ju tänkt börja "bygga" upp min boksamling, så att jag ska ha något att fylla den stora bokhyllan som jag förhoppningsvis ska ha råd att köpa i sommar. Därför blev jag så glad när jag hittade Caitlin Morans bok så billigt! 
Blev ju feminist efter att ha läst den och då hade jag bara lånat boken från bibban men nu är den my precious!


1 kommentar:

  1. Bokbytardagar is da shit :)
    Jag ska försöka komma mig för att fortsätta fotoutmaningen så småningom bara jag skulle börja förstå mig på det här med allt utrymme som fotona tar och hur jag ska spara dem för att det ska bli som jag vill... nu har jag uppgivet låtit bli i flera dagar och väntat på att insikten om Vad Jag Gör För Fel ska infinna sig.

    SvaraRadera