Portfolio

tisdag, juni 02, 2015

What i wore today

Dagens rubrik är "what you wore" och såhär har jag sett ut idag. Zebrabyxorna fick invigas för i sommar, de är de skönaste sommarbyxorna! Den svarta tröjan är av linne och är också superskön på sommaren. Jag är ju inget modefreak på något sätt och klär mig bara i sånt jag tycker är skönt och fint. Ni behöver inte oroa er, min blogg kommer aldrig bli en modeblogg. + att jag hatar att stå framför kameran och är inte vidare fotogenisk så no worries. 


Jag måste liksom få med min tatuering på varje bild, hehe. 
Nu har det snart gått 3 veckor sen jag gjorde den och den läker fint! 
Älskar den så mycket!

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu hakar även jag på! Det var ett roligt intitiativ, och sånt här blir ännu roligare om man gör det tillsammans! Jag tar mig friheten att hoppa över någon dag ifall det blir för stressigt, och att ibland använda gamla bilder som är opublicerade (eller möjligtvis inte blivit publicerade på en lång tid). Vill du förresten att vi ska länka våra inlägg till dina inlägg, så att det blir enklare att följa med varandras bloggar? Här är mitt första inlägg innehållande punkterna 1-3: http://www.fotograffilosofen.com/2015/06/photo-challenge.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig! Vad roligt att du hakar på :) Ja, det är kul att se hur andra har tolkat rubrikerna och se bilderna. Om man vill får man länka, jag vill gärna se era bilder!

      Radera