Portfolio

söndag, juli 26, 2015

Sneak Peek

Igår var vi på bröllop, Ronnies lillebror Robert gifte sig med sin Sara! Jag har ett par hundra bilder att gå igenom så ni får se den här än så länge, på min instagram (rebeckadahlvik) kan ni se flera bilder från igår. 
Det var en vacker och personlig vigsel, de hade The Misty Mountains från Sagan om ringen som sjöngs efter inmarschen, det lät mäktigt med orgeln! Robert och Ronnies mamma Heléne sjöng också en sång och Thomas spelade piano. De gifte sig i Nedervetil kyrka och festen hölls på UF-lokalen i Terjärv. 
Jag hade inte varit på bröllop där förut men de hade dekorerat lokalen jättefint med massor av levande ljus, ballonger och tyg så det var riktigt stämningsfullt! Nej, nu ska jag återgå till bilderna och försöka att inte gråta, haha. Det var en sån fin dag fylld med glädje och kärlek och jag kan inte vänta tills jag också får gifta mig! Kärleken är störst av allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar