Portfolio

söndag, augusti 23, 2015

Med månen i mammas trädgård

Hej på er! Det har gått nästan en vecka sedan jag var här sist, jag har inte orkat göra något på kvällarna efter jobbet då jag har varit så trött. Ovan att arbeta, haha. Men rutiner har jag fått och det är SÅ SKÖNT. En vecka av jobb ännu, sen är jag arbetslös igen.
Igår var jag, Ronnie, Ronnies mamma och Thomas hos mina föräldrar i Terjärv på middag och det var så sjuuuuukt god mat! Min syskon var också där, det var kiva att ses igen allihopa, vi hade roligt ihop. När solen började gå ner var det som att månen lockade ut mig (höhö) så jag var bara tvungen att sticka ut en stund och fota lite. Landet, alltså. Hoho vad vackert det kan vara.

Mätta och belåtna efter middagen. Olivers ben var för snabb för kameran.



Tvätt på tork. Älskar de här bilderna!

I mammas fina trädgård med månen som sällskap.


























Nu tänker jag lägga mig på soffan och läsa färdigt The Casual Vacancy av J.K. Rowling.
Det är verkligen på tiden att jag läser den. 

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar