Portfolio

torsdag, augusti 13, 2015

Ronnie 24



Idag är ingen vanlig dag....för det är Ronnies födelsedaaaag! Han blir 24, nu är vi lika gamla i en månad och sen blir jag 25, hujedamig. Lillpojtzi!
Vi (jag) har städat både igår och idag och Ronnie har bakat en tårta själv som hoppeligen är god! Det här är annars första blogginlägget från den nya datorn!!!!!! Om allt går som vi har tänkt oss spelar jag kanske Sims 4 senare ikväll! Det är bara en massa förflyttning av filer mellan datorerna som borde göras först osv. som tar lång tid. 
Snart kommer gästerna och jag tänkte löda något här ännu och lacka naglarna, tror det är smartast att löda först och lacka naglarna sen, hehe. 

P.s. Såg på FB att det tydligen är vänsterhäntas dag idag! Passande, då både jag och Ronnie är vänsterhänta, yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar