Portfolio

söndag, oktober 04, 2015

En suddig svartvit söndag

Hej på er, hoppas ni har haft en skön helg och är utvilade och redo för en ny vecka! Det har jag haft, inte för att mina helger skiljer sig så mycket från vardagen, haha. Jag fick inte färdigt mitt projekt så jag måste fortsätta med det i morgon. Här är några suddiga svartvita bilder från min dag. Vet inte vad som hände men orkar inte bry mig. 
Provar vaxa på en provbit före själva.....grejen. Ni får se om några dagar. Jag vet, Ni dör av spänning.
Var på loppis med min kusin idag och kom hem med flera saker men det här är min favorit!
En tjock bok om diamanter som jag har kollat på varje gång jag varit där och som nu var på -50%! För ynka fyra euro blev den min, nu ska det läsas! Älskar den simpla, snygga pärmen.

Korv Görans fryskebab är ganska friggin´ amazing. 
 Nu tänker jag sätta mig där i hörnet av soffan och göra det gamla vanliga.
Dricka te, äta någon chokobit, kolla serier och virka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar