Portfolio

fredag, oktober 16, 2015

Fredagslistan

Det är fredag! Den här dagen har jag väntat på, Pentatonix nya album släpptes idag och finns på Spotify. Håller som bäst att lyssna igenom det för första gången, det låter bra! Den här gången har de mindre covers och flera egna låtar, gillas!

Kolla in deras covers om PTX är obekant för er, den här t.ex. är riktigt vacker!


Jag hade egentligen tänkt skriva om det här redan förra månaden, men jag glömde bort det.
De flesta känner kanske till vem Yoga Girl aka Rachel Brathen är? Förra månaden startade hon och hennes team ett kickstarter projekt som blev finansierat för en vecka sedan och hemsidan oneoeight öppnades. Oneoeight är ett yoga community, där du kan hitta videor på olika träningspass, mat, videor med olika terapeuter, astrologi och annat kul. 

"With you, we´re developing oneOeight, 
an online platform dedicated to healing with a foundation in yoga"


oneOeight är det mest framgångsrika yoga projektet någonsin!

Eftersom jag backade projektet för 15$ får jag de två första månaderna gratis men om du vill prova så är de första 10 dagarna gratis, därefter kostar det 14$ per månad men man kan avsluta sin prenumeration när som helst. Tips, tips!


Det var allt jag hade på hjärtat för tillfället! Ha en mysig fredag och en skön helg! Själv ska jag dra upp pojkvännen från sängen (han har höstlov) och bege oss ut i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar