Portfolio

lördag, oktober 24, 2015

Nedräkning till Halloween

Vet ni vad? Nu är det bara två månader kvar till jul! Men före det är det Halloween, om bara en vecka! Jag hade tänkt dela med mig av Halloween-inspo varje dag fram till dess. DIY dekorationer, mat, kostymer och annat kul! Idag får ni se några bilder på hur jag hade dekorerat ifjol och imorgon kommer nästa inlägg. 


Vad ska ni klä ut er till?
Jag vet vad jag ska vara men jag måste ännu köpa några saker och DIY:a lite. 
Ni får se under veckan helt enkelt :) 

1 kommentar:

  1. Jag är lite krasslig just nu, men känner jag mig ok imorgon och kan gå på Halloween-firandet jag blivit bjuden till så tänkte jag köra på nåt enkelt och klä ut mig till katt :) Blir väl svart och leopardmönstrade kläder, samt svans, leopardöron och kattsminkning :)

    SvaraRadera