Portfolio

tisdag, oktober 06, 2015

Vandra i Lappland


Hej, vad har ni gjort idag?
Jag har jobbat med projektet och fick det nyss klart, måste bara in till stan imorgon för att köpa några skruvar.......men imorgon kväll borde inlägget om det komma upp, så ni kan ju hålla utkik efter det om ni är nyfikna.
Jag är helt jätte-excited över den inkommande helgen, vet ni vad jag skall göra då!? Jag skall till Lappland och vandra med min familj (nästan alla iaf). Vi är borta fre-mån. Jag har seriöst inte varit på någon resa (om man inte räknar resorna hem till Österbotten vid jul osv när vi bodde i Ekenäs) sen 2011!? What...kan det stämma? Då vi bilade ner till Åbo för Ruisrock.....? Det var väl 2011?
Nå hur som helst, jag är helt jätte glad över att få åka upp till Lappland, sist jag var där under hösten var när jag gick i slöjdskolan och vi åkte till Enare för en vecka. Ser så fram emot ruskan och att få vara i naturen!!!! Ja, ni ser ju hur löjligt glad jag är då jag inte ens kan skriva som en vettig person.
Har redan tömt mina minneskort till kameran och har påbörjat en lista över vad jag skall ta med.

Vi skall till Kuusamo, jag har aldrig varit där förr (vad jag minns?) så jag vet inte riktigt vad jag skall förvänta mig. Nå, antagligen kommer jag att fota massor....och kanske läsa en hel del också. Nu måste jag bestämma mig vilka böcker jag ska ta med, haha. Får se hur uppdateringen blir så länge jag är där, kommer iaf inte ta någon stress över det. Ska njuta till max! :)


från sommaren som kom och försvann så fort.

1 kommentar: