Portfolio

måndag, november 30, 2015

Första advent

Är någon av er vaken ännu? Jag ligger i sängen och ska bara läsa lite till före nukkumatti får ta med mig till drömmarnas land. Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har jobbat! En vecka framåt hjälper jag till med servering, biljettförsäljning osv under Årets stora julkonsert-turnén! En av solisterna är min kära svärmor Heléne och de har turnerat runt i svenskfinland i snart två veckor, med konserter varje dag! Idag till och med två, i Kronoby och Bennäs så jag har varit borta hela dagen och kvällen. Och tänk er, Ronnie var vaken när jag kom hem och hade till och med fått i sig mat och klockan var bara 23:00! Hahaha.
Imorgon är vi i Terjärv, på hemmaplan för svärmor och mig såklart. Så ni kan ju komma och köpa saft och bullar av mig i pausen! :)))

De mysigaste stunderna på dagen är när jag äter morgonmål/kvällsmål med ljusen tända, dricker en kopp te, äter smörgåsar, en och annan pepparkaka och läser en bra bok! Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar