Portfolio

onsdag, december 16, 2015

De senaste dagarna

Hej på er. Hoppas ni har det bra.
Det är mitt i natten och jag har suttit uppe och försökt virka en grej...nå, får fortsätta imorgon. Inte lätt att förstå amerikanska mönster då en knappt kan de svenska förkortningarna på alla virktermer. Bloggen har blivit lite lidande....vet egentligen inte varför, jag har flera idéer men är kanske lite trött då jag pysslar så mycket om dagarna. Men ska försöka få upp något imorgon (idag, onsdag alltså). Vad jag har gjort i helgen och de senaste dagarna då? Nå! Vi har ätit hamburgare, jag har pysslat julklappar, virkat, läst böcker, kollat julfilmer, druckit julmust, idag träffade jag min kusin och vi gick på Blossom outlet där jag fyndade lite grejer - mest till julgranen som jag borde få hem nästa vecka. Skulle vilja ha den NU NU NU! Men pga att vi inte har någon bil och att jag inte tänker gå in i någon annans skog och stjäla en gran får jag bara ha tålamod och vänta. Något som kanske inte är min starkaste sida. Det är tyvärr ganska långt att gå från Jeppis till Velakmåsa. (Terjärv)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar