Portfolio

måndag, december 28, 2015

Julen 2015

Julen 2015 i några bilder...

Vi firade julafton på tre ställen som alltid. Först julmat och julklappar hos Ronnies mormor med man, där också Ronnies mamma och hennes man var, samt Ronnies bror med familj. 
Svärmor agerade som tomte. 
Sen vidare till Ronnies pappa några kilometer bort där vi myste med hunden Jackie. 
...och sist hamnade vi på Nabba hos mina föräldrar med mina syskon + min systers fästman. Vi åt julmat och delade julklappar, spelade spel och hade det mysigt. På juldagen var vi hos fammo och faffa som alltid, och till kvällen kom vi hem till Jakobstad. 
Det var väl en helt trevlig jul, men jag vet inte, det känns liksom inte så speciellt mera sen man blivit vuxen? Magin är borta. Blir nog säkert annorlunda när man själv har barn. Hoppas det! 
Nu är jag iaf färdig med julen, skulle gärna slänga ut granen redan men vi har inte ens haft den en vecka ännu så några dagar till får den väl stå framme. Var ska man ens slänga granen när man bor i stan!? Måste ta reda på det...jahaja men på min blogg är julen färdig firad och bloggad om så från och med imorgon kommer det komma lite andra inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar