Portfolio

lördag, december 19, 2015

Kreativt kaos

Nattsuddarn här igen. Ville ge er en titt "bakom kulisserna", hur det kan se ut här när jag håller på med mina tusen kreativa projekt i varje vrå av lägenheten. Oftast visar jag ju bara de färdiga produkterna och plockar alltid undan grejer ur bild om jag fotar lägenheten. För ett par dagar sen öste en inspirationsvåg över mig och jag kan knappt sova för mitt huvud är fullt av idéer. Och det har jag lärt mig att när inspirationen kommer, då är det bara att tuta och köra och inte pausa mer än nödvändigt. Så för tillfället har jag 2 virkprojekt på gång, 5 smyckesarbeten, några julklappar som jag inte vågar skriva om desto vidare då jag inte vet vem som läser...osv. Alla dessa projekt hade jag tänkt att ska vara klara före jul så att.....men imorgon borde jag faktiskt dammsuga lite. Får se vad det blir av det. Men njuter, det gör jag! Jag är som lyckligast när jag får jobba med händerna. Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar