Portfolio

onsdag, december 02, 2015

Långa dagar

Är ännu så uppe i varv så jag får ingen sömn och jag ska stiga upp halv nio......hinner inte riktigt slappna av. Tror jag kommer vara ganska slut efter den här veckan. Orkar ännu lite till! Ska försöka få till något diy-blogginlägg här ännu i veckan. Är ledig imorgon på eftermiddagen så kanske jag hinner göra det då. Är ju liksom inte van att inte ha tid till att fixa disken, tvätta kläder, bädda sängen. I ett halvår är ju tid det enda jag har haft. Så det är inget "oh my god, jag e såå cool då jag är så stressad, fullt upp 24/7". Lol. Jag är trött. Från att inte jobba alls till att joina ett cirkus (haha) hinner kroppen inte riktigt med. Den förväntar sig en massa chill framför tv och virknålen i högsta hugg. Härligt att PMS:en kom idag också, riktigt trevligt.

På instagram är jag aktivare under veckan, om ni vill ha lite behind the scenes bilder på det glamorösa turnélivet hittar ni mig på "rebeckadahlvik". Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar