Portfolio

måndag, januari 11, 2016

Five pics from our home

Hos oss är vi sjuka så jag har inte riktigt orkat fota något nytt material till bloggen men istället får ni se några bilder från vårt hem som jag har tagit de senaste veckorna. 

 Älskar vårt vardagsrum!
Mysiga morgnar i soffan med en kopp te. // Vi köpte äntligen mattan till sovrummet som vi tittat så länge på! I juni har vi bott här i två år (redan!?) och vårt hem börjar äntligen se ut så som jag hade föreställt mig då för två år sedan. Det går nog att få sitt drömhem men man måste bara ha tålamod och spara pengar när det går. Nu har Ronnie också beställt en ordentlig arbetsstol åt sig och ska bara göra färdigt sina affischer så kan jag kanske snaaaaart visa upp hans arbetshörna i vardagsrummet.
Förra veckan fyndade jag en flaska i exakt rätt turkos nyans på loppis! Nu har jag tre stycken.....antar att jag fortsätter samla på dem. Det skulle se ganska snyggt ut om man hade många flaskor/burkar i olika former men alla i samma färg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar