Portfolio

torsdag, februari 25, 2016

Fynda på bokrean!

Bokälskare som jag är, ÄLSKAR jag ju självklart bokreor! Igår började Adlibris bokrea och jag klickade nyss hem några böcker som jag nu med spänning väntar på att få hem. Det är något speciellt med nya böcker.... Så idag tipsar jag om några böcker som du kan få väldigt billigt. (T.ex. fick jag fyra böcker under femton euro, och det är nog vääääldigt billigt tycker jag).

Vissa av de här böckerna har jag läst (Mad about the boy, Sista brevet från din älskade och Konsten att skapa en tjej) och de andra vill jag läsa. De är på min never-ending-reading-list. 




Jenna Jameson´s självbiografi för att jag är nyfiken. // Ljuset vi inte ser för att den fått så otroligt bra kritik och vunnit Pulitzer priset. // Ungdomsboken Nattsagor för sömnlösa för att den verkade intressant.

 Vi av David Nicholls för hans tidigare bok En dag var så bra. // Klickade hem denna pga att jag är en HP nörd. // Nya Bridget Jones var bra!


Spännande, sorglig bok. // Kul bok. // Låter väldigt spännande så den är på väg hem till mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar