Portfolio

måndag, februari 08, 2016

Memories


* Varning för dåliga mobilbilder *

Har nyss fört över alla bilder från telefonen till datorn. Tanken är att jag ska skaffa mig en ny telefon, en iphone! Har haft denna Samsung i tre år nu och den går nog på sista versen. Visar att akkun är helt slut fast den var fulladdad fem minuter tidigare, stängs av av sig själv osv. Och då köpte jag en ny akku till den för ett år sedan. Så jag tänker nog ansluta mig till Apple-gruppen fast jag har stretat emot så mycket. Jag tycker ju inte om att göra som alla andra, om jag någon gång frågar råd om något brukar jag oftast göra precis tvärtemot vad det föreslår. :) Jag i ett nötskal. Nånej, men lite kanske. Slänger upp några minnen från de tre åren jag har haft denna telefon! 

 Vår gata i Ekenäs. Många goda minnen därifrån. Vi bodde i huset till vänster, mittemot Kungsbokhandeln. 
 Hos fammo å faffas i Högnabba. Känns rent ut sagt fittigt att de snart skall flytta därifrån. 
Varför måste vi alla bli gamla?
 Guess my legs. 
 Brorsan.
 Jeppispride var ett minne för livet!
 Lasse Winnerbäck i Jeppis! Det var också en oförglömlig kväll. 
 Min första tatuering.
 Världens bästa kusinbarn!
 Aaaaaah.....sommar på Nabba!
 Mina föräldrar något år före jag kom :D 
 I höstas vandrade vi i Lappland. 
 Hair makeover.
 Smashbook sunday.
 Blommor från svärmor!
Älskar vårt vardagsrum, så mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar