Portfolio

torsdag, februari 18, 2016

Storstädning




Har städat hela dagen, alltså storstädat. Jag till och med flyttade på soffan och hittade två ostbågar. Mums. Ungefär sju på kvällen (fortfarande mitt i städningen) fick jag för mig att jag skulle prova byta plats på soffan och tv:n och möblera om hela vardagsrummet. Gjorde det i säkert två timmar och sen när jag var klar konstaterade jag att det var tusen gånger bättre före. Hmpf. Det tyckte min sambo också. Nå, vem fan orkar börja flytta allt tillbaka (alltså jag hade ju dragit antennkablar bakom bokhyllor och sånt skit. Det var på den nivån) nio på kvällen? Nej nej nej. Så jag slängde mig på soffan och kollade tv istället. Jag var så trött så jag inte ens orkade virka. Då är något fel. Och då sitter jag ännu här och leker och redigerar bilder för min tatuering. Alltså nej, måste gå och lägga mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar