Portfolio

fredag, mars 11, 2016

Quiet mornings



"She woke up every morning
with the option of
being anyone she wished

how beautiful it was
that she always chose
herself".

- Tyler Kent White



Long time, no see. 
Har inte haft någon inspo för bloggen den senaste veckan. Varit busy med att äta chokladkaka, haft näsan i en bok, vakat till fyra för att det är då jag får de bästa idéerna, skrivit fina grejer, lyssnat på regn mot plåttak via spotify så att jag skulle kunna sova, varit och bekantat mig med ett ställe här i stan där jag kanske ska börja hänga på dagarna....det är inte egentligen ett jobb men jaa. ni får läsa mer om det om det blir av, det är inte 100% säkert än. Men det skulle vara jätteroligt. 

Hur irriterade är ni på mig just nu? 

Nu ska jag slänga ihop lite kläder och grejer, jag och Ronnie ska till Terjärv på inflyttningsfest ikväll och vi hade tänkt övernatta där. Hoppas ni får en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar