Portfolio

fredag, april 29, 2016

Fredagsstädning



Kom hem, såg röran och blev skitstressad. Det var bara att dyka in i städskrubben och sätta igång! Till och med Ronnie började städa.....han tvättade ugnen på eget initiativ. WHAT. Och nu är jag såååå lugn och avslappnad då allt är rent. Så skönt!


I sommar tänker jag göra en sovrumsmakeover! Ny säng och ett par nya byråer och så har jag tänkt införa en till färg i rummet. En färg jag trodde jag aldrig skulle plocka in i vårt hem. Hint: kolla väggfärgen och fundera på vad som är årets Pantone färg....


Äntligen har vi kvällssol i vardagsrummet igen!


Ska sätta mig här senare och jobba på smycken till min systers 7 brudtärnor.....imorgon ska jag, mamma och syrran åka till Vasa för att söka bröllopsskor till syrran. Åååååååh, det är inte länge kvar nu till bröllopet, lite mer än en månad! Så peppad!

 Nu ska jag slänga en pizza i ugnen, ha en skön fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar