Portfolio

lördag, maj 07, 2016

Black and white


Var ute på en fotopromenad för en stund sedan. Hade tänkt fota lite våriga bilder till bloggen.
Men det blev inte riktigt så. Det var mulet och jag fann mig själv fota allt annat än blommor. 
Så kan det gå ibland. Sen hjälpte det inte heller att picmonkey har ett nytt filter, super b&w, som jag bara var tvungen att testa. 



Masken (huset kallas så) ser alltid så ödsligt ut. Så ensamt.
(This is my hood)


Candles. Candles everywhere.


Alholmsgatan börjar jag kunna utantill nu efter att jag gått den fram och tillbaka i två års tid.
Tänk det, redan har det gått två år sedan vi blev Jeppisbor. Vi trivs bra men vi kommer nog inte stanna här för evigt (lägenheten älskar vi dock). Drömmer om ett eget hus på landet, (långt in i skogen helst) kanske Kronoby?  Får se, spännande att inte veta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar